Azharina masih belajar bertudung




Gambar Azharina bertudung yang dimuat naik di laman Instagramnya sebentar tadi.

Selepas lebih dua minggu tampil berselendang, penyanyi Azharina Azhar mengejutkan peminatnya apabila memuat naik gambarnya lengkap bertudung dalam akaun Instagramnya sebentar tadi.

Azharina ketika dihubungi bagaimanapun mendedahkan dia masih belum bertudung penuh, sebaliknya kini dalam proses untuk belajar bertudung.

“Setiap orang mempunyai perubahan transisi dalam kehidupan begitu juga dengan saya. Saya memang menyimpan niat untuk menjadi ibu dan manusia yang lebih baik.

“Saya belum 100 peratus bertudung, cuma dalam proses belajar untuk bertudung. Saya tidak mahu melakukan perubahan terlalu drastik yang membuatkan saya menyesal kemudian hari.

“Biarlah perubahan itu berlaku secara perlahan-lahan,” ujarnya.

Penyanyi yang popular dengan lagu Elegi Sepi itu berharap perubahannya akan mendapat sokongan peminat.

“Saya berharap tidak ada netizen yang tertawa kerana saya mahu belajar memakai tudung. Tolong doakan yang terbaik buat saya,” kata Azharina.

Post a Comment

Previous Post Next Post