Fazura Kalau ada berita baik, saya akan kongsi


Pelakon Fazura menafikan dirinya sedang hamil berikutan penularan sebuah video di Instagram menggambarkan dirinya seperti mengidam ketika berada di Eropah baru-baru ini.

Fazura atau nama sebenarnya, Nur Fazura Sharifuddin berkata, dia hanya bergurau dalam video tersebut dan masih belum melakukan sebarang pemeriksaan untuk mengetahui sama ada dia hamil.

"Sejujurnya, saya tidak tahu saya hamil atau tidak. Saya memang suka bergurau dan saya memang banyak makan. Terkejut juga video itu boleh menjadi bualan ramai.



"Insya-Allah kalau ada berita yang baik, saya tidak akan rahsiakan dan akan kongsikan tapi buat masa sekarang doakan yang baik-baik," ujar Fazura, 35, ketika ditemui Kosmo! pada sesi temuramah bersama bintang filem Ayat-Ayat Cinta 2 itu di MMcineplex Damansara di sini sebentar tadi.

Post a Comment

Previous Post Next Post