Datuk Awie dah timang anak keenam

Penyanyi, pelakon dan penerbit, Datuk Awie selamat menimang cahaya mata keenam pada petang semalam.

Perkara ini dizahirkan menerusi status Facebooknya yang dikongsi pada malam tadi. 

"Segala puji-pujian buatMu, Kau makbulkan hajatku, hari ini 6 petang bertemu, oh 9 bulan ku tunggu, Syukur keduanya sihat selalu. Bahagia ku dengan kehadiran mu, menambah seri didalam Istana ku, Terima kasih oh Tuhan ku! Aku sayu!," tulisnya.

Perkongsian status itu menerima reaksi gembira daripada rakan-rakan dan kenalan. Malah, di sebalik banyak ucapan tahniah yang diterima turut mendedahkan Awie menimang cahaya mata lelaki.

Awie, 53, yang dihubungi menerusi mesej aplikasi WhatsApp.bagaimanapun belum memberi sebarang komen sehingga kini. 

Terdahulu Awie pernah memberitahu keadaan isterinya dan bayi mereka berada dalam keadaan sihat.

Dia yang berkahwin dengan Datin Sharifah Ladyana Syed Samsuddin, 34, pada Oktober 2016 turut memohon doa semoga segala urusan dipermudahkan.

Pada sidang media filem pertama syarikatnya Rumah Produksi Merah berjudul 10 Tips Tipu Bini awal Januari lalu, Awie mengakui bersyukur, gembira dan menyifatkannya mendapat rezeki berganda.

"Naskhah ini ibarat rezeki yang lahir pada Januari. Filem ditayangkan pada 7 Januari manakala, anak pada pertengahan bulan. 

"Alhamdulillah, ini dua rezeki Allah beri kepada saya. Saya doa banyak-banyak moga filem ini berjaya.

"Saya tak sangka percaturan Allah sangat baik, yang mana  filem ini tayang pada bulan sama bayi saya akan dilahirkan. Kalau tak bersyukur lagi, tak tahulah," katanya.

Post a Comment

Previous Post Next Post