Setelah terlantar di hospital lebih seminggu, Awie dibenarkan pulang




Pengerusi Yayasan Kebajikan Artis Tanahair (YKAT), Datuk DJ Dave mengesahkan bahawa penyanyi rock, Datuk Awie dibenarkan pulang ke rumah hari ini selepas mendapatkan rawatan lebih seminggu di Hospital Ampang Putri, Selangor.

DJ Dave atau nama sebenarnya, Irwan Shah Abdullah berkata, keadaan Awie sudah beransur pulih dan memberi respons positif sewaktu dia melawat vokalis kumpulan Wings itu petang tadi.

“Alhamdulillah, keadaan Awie sudah beransur baik setelah terlantar selama 9 hari di hospital. Walaupun beberapa hari sebelum ini dia mengadu sakit-sakit badan, namun, dia memberi respons positif ketika saya datang melawatnya.

“Saya berharap agar kesihatannya akan kembali pulih selepas dibenarkan pulang ke rumah pada hari ini,” katanya ketika dihubungi Kosmo! Online.

Dalam pada itu, DJ Dave berkata, Awie akan cuba untuk mencari alternatif lain jika sakitnya itu menyerang kembali.

“Jika perubatan moden yang disediakan oleh pihak hospital tidak berkesan, Awie merancang untuk mencuba perubatan alternatif,” katanya lagi.

Ketika melawat Awie, DJ Dave yang mewakili YKAT turut memberikan sedikit sumbangan kepada penyanyi yang popular dengan lagu Iris itu. -

Post a Comment

Previous Post Next Post