Bagaimana Foto Seksi Elvina Mohamad Tersebar?


Pelakon baharu, Elvina Mohamad memohon maaf kepada semua pihak ekoran isu beberapa keping gambarnya berpakaian seksi ketika menyambut tahun baharu 2018 di Langkawi, Kedah, baru-baru ini tular.

Elvina Mohamad, 23, yang dikecam teruk berikutan isu itu menyesali kecuaiannya kerana memuat naik gambar-gambar tersebut di akaun Instagram peribadinya.

"Saya akui itu memang gambar saya cuma saya tidak tahu bagaimana dan siapa yang menyebarkannya sebab gambar-gambar itu saya muat naik di akaun (peribadi) saya.

"Bukannya saya muat naik pada akaun umum jadi terkejut juga ia boleh tersebar. Saya tidak mahu tuding jari kepada sesiapa tapi ia berlaku kerana kecuaian saya sendiri.

"Maafkan kesilapan saya jika gambar-gambar itu menimbulkan kemarahan atau mengguris hati mana-mana pihak terutama peminat," katanya.


Elvina (kiri) bersama rakan-rakannya. Dia hairan bagaimana gambar peribadi ini tersebar.

Gambar-gambar pelakon siri Shhh I Love You yang berpakaian seksi dan memegang vape ketika sambutan tahun baharu itu difahamkan dimuat naiknya ke akaun Instagram peribadi.

Menurut Elvina atau Norzalina Mohamad ia untuk koleksi peribadi semata-mata. Malah, pengikut akaun itu hanya terdiri daripada keluarga dan rakan rapat saja.

Katanya lagi, kejadian itu memberi pengajaran besar untuk pelakon baharu sepertinya.



"Saya ke sana (Langkawi) untuk sambut tahun baharu dengan kawan-kawan perempuan sebab kebetulan saya dapat cuti daripada penggambaran baru-baru ini.

"Kami hanya berseronok dan berehat saja dan tak buat benda bukan-bukan atau buat sesuatu yang boleh menimbulkan masalah.

"Tapi saya cuai sebab tak sensitif dengan gambar-ambar itu. Saya belajar daripada kesilapan dan berharap hal ini tak berpanjangan," katanya yang sedang menjalani penggambaran drama bersiri Isteri Untuk Diiktiraf terbitan JS Pictures bagi tayangan RTM pada Ramadan nanti.

1 Comments

  1. my partner and I have been trying for a baby for over two years now, We were going to a fertility clinic for about 5 months before somebody at baby center told us to contact this spell caster who is so powerful, We contacted him at this email; babaka.wolf@gmail.com or Facebook at priest.babaka , for him to help us, then we told him our problem, he told us that we will conceive once we follow his instructions ,but after two years of trying we were at a point where we were willing to try anything. And I'm glad we came to Priest Babaka, Because his pregnancy spell cast and herbal remedy help us, and I honestly believe him, and his gods really helped us as well, I am thankful for all he has done. contact him via email: babaka.wolf@gmail.com or Facebook at priest.babaka if you are trying to have a baby or want your lover back. he has powers to do it, he has done mine



















































































    my partner and I have been trying for a baby for over two years now, We were going to a fertility clinic for about 5 months before somebody at baby center told us to contact this spell caster who is so powerful, We contacted him at this email; babaka.wolf@gmail.com or Facebook at priest.babaka , for him to help us, then we told him our problem, he told us that we will conceive once we follow his instructions ,but after two years of trying we were at a point where we were willing to try anything. And I'm glad we came to Priest Babaka, Because his pregnancy spell cast and herbal remedy help us, and I honestly believe him, and his gods really helped us as well, I am thankful for all he has done. contact him via email: babaka.wolf@gmail.com or Facebook at priest.babaka if you are trying to have a baby or want your lover back. he has powers to do it, he has done mine

    ReplyDelete
Previous Post Next Post